Foreninger, fritidsorganisationer og klubber, der ønske at bruge den samme gynmastiksal, hal eller det samme lokale en hel sæson af gangen, skal booke gennem Idæt- og Fritidsforvaltningen. På denne side finder du en oversigt over sæson 2009/2010 samt retningslinjer for ansøgninger til sæsonbooking.
Sæsonen 2009/2010
- 1. september 2009 – 31. maj 2010 (idrætsanlæg, haller, sale og svømmehaller)
- 10. august 2009 – 30 juni 2010 (resterende lokaler)
Ansøgning, ansøgningsfrist og tilbagemelding
Ansøgningen til sæsonbookingen skal ske på et ansøgningsskema, du kan finde under blanketter på Interbook Husk at skrive den nøjagtige start – og slutdato, weekendarrangementer, aktivitet og aldersgruppe, på dem der benytter lokalet.
Ansøgningen sendes til:
Idræt og Fritid
Furesø Kommune
Kulturhuset
Stavnsholtvej 3
3520 Farum
eller mailes til fritid@furesoe.dk
Husk at mærke brev eller mail med: “Sæsonbooking”.
Ansøgningsfrist: fredag den 20. februar 2009
Ansøgninger, der ikke kommer rettidigt, vil blive optaget på venteliste.
Skriftlig tilbagemelding fra forvaltningen: senest den 1. maj 2009.
Læs mere på http://www.furesoe.dk/sitecore/content/Institutioner/Foreningsportal/Lokalebooking/Saesonbooking.aspx